close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לבחור מדפסת זו משימה די מאתגרת

מערכת שורשיא סיוון, תשעח25/05/2018

מבחר המדפסות הקיים בשוק הוא עצום ובקלות אפשר "ללכת לאיבוד" בין הסוגים, הדגמים והמחירים ולהבין מה באמת תואם את הצרכים שלנו ויאפשר לנו להנות מתמורה מלאה עבור ההשקעה במדפסת

תגיות:
לבחור מדפסת זו מטלה שרובנו נתקלים בה בשלב כזה או אחר של חיינו. מדפסת ביתית משמשת הורים לילדים להדפסת דפי צביעה, סטודנטים להדפסת חומר לימוד ואנשים המעוניינים להדפיס במהירות מסמכים לשימוש אישי ומשפחתי. גם אנשים שעובדים מהבית או מתחזקים משרד ביתי צריכים מדפסת איכותית. בקיצור, קהל היעד של המדפסות הוא רחב ומגוון.

מבחר המדפסות הקיים בשוק הוא עצום ובקלות אפשר "ללכת לאיבוד" בין הסוגים, הדגמים והמחירים ולהבין מה באמת תואם את הצרכים שלנו ויאפשר לנו להנות מתמורה מלאה עבור ההשקעה במדפסת. עם זאת, יש סוג אחד של מדפסות שמומלץ באופן די גורף ועליו חשוב לשים דגש כאשר רוכשים מדפסת חדשה.

לבחור מדפסת משולבת יפתח בפניכם עולם שלם
הכירו את המדפסת המשולבת, שקיבלה את שמה בעקבות העובדה שהיא משלבת כמה מוצרים – במוצר אחד. המדפסת המשולבת כוללת כמובן מדפסת וגם פקס, סורק ומכונת צילום. מדובר למעשה במשרד קטן שמתרכז כולו במכונה אחת לא גדולה, שבכמה לחיצות כפתור מספקת לכם מבחר פתרונות למגוון צרכים, מבלי ההתעסקות של מעבר בין מכשירים. חישבו על פינת עבודה ביתית בה הייתם צריכים למקם מדפסת, סורק, פקס ומכונת צילום נפרדים. בקושי היה נשאר לכם מקום לעצמכם. מדפסת משולבת פותרת אם כך את הבעיה הזו ומציעה לכם את כל מה שאתם צריכים בפינה אחת מסודרת.

לבחור מדפסת משולבת משמעו לחסוך בעלויות
מעבר לחסכון במקום, כשמדובר במדפסת משולבת מדובר גם על חסכון משמעותי בעלויות, שמשתלם בטווח הארוך והקצר. אם הייתם צריכים לקנות חמישה מוצרים שונים ולשלם עליהם בהתאם, ההוצאה הייתה גבוהה מאוד. במקום זה, אתם מקבלים מוצר אחד משוכלל. אמנם המחיר של מדפסת משולבת הוא מעט יותר גבוה ממדפסת רגילה ועדיין, החישוב הכולל של המוצרים שהמדפסת המשולבת מגלמת בתוכה, יוצא גבוה בהרבה.

לבחור מדפסת משולבת על-פי פרמטרים שונים
גם בתוך הקטגוריה של מדפסות משולבות, ניתן למצוא מבחר בלתי נגמר של דגמים שנבדלים זה מזה בגודל, באיכות ובמהירות ההדפסה. לכן לפני הרכישה חשבו עם עצמכם או התייעצו עם איש מקצוע – מהי מהירות ההדפסה שאתם זקוקים לה? לפעמים הבדל של חצי שניה בין עמוד לעמוד יכול לעשות שינוי משמעותי כשמדובר במספר עמודים גדול. לפעמים ההבדל הוא אפילו יותר משמעותי ומדפסת אחת תדפיס פי שתיים מכמות העמודים בדקה מאשר מדפסת אחרת. בנוסף, כמה מקום עומד לרשותכם? ישנן מדפסות קומפקטיות ממש ומדפסות מעט יותר גדולות שתוכלו לרכוש. כמובן, החליטו מראש מה התקציב שעומד לרשותכם לצורך רכישת המדפסת. כשאתם הולכים לבחור מדפסת משולבת כדאי שתגיעו עם תשובות ברורות לכל השאלות האלו וכך תהפכו את תהליך הרכישה לקל ומהיר יותר, בין אם מדובר בחנות אינטרנטית ובין אם מדובר בחנות פיזית.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה